Sunday, August 7, 2011

Happy Family ,

M sorry lah , aku kan cakap aku busy -.- Sorry kalau kau terasa ke apa ke aku tak kesah , bukan tak sayang kau tapi aku busy . Trial ni penting okay ? Dan aku bukannya tak nak jumpa or sengaja tak reply your text , aku penat weh . Do understand my situation please . Aku ingat after aku bg note kat kau malam tu , kau faham . Tapi rupanya tak , takpalah aku tak salahkan kau .

A , hey sorry juga aku lama dah tak reply your note juga . Sorry tapi memang tak sempat , weekend ni pun aku tak jumpa kau langsung kan ? Nanti after trial ni , kalau tak busy aku try cari masa jumpa kau , okay ?

S , sorry juga . Lama tak layan kau , nanti aku free kita story story lagi eh ? Sampaikan salam dekat my Mama , cakap dekat dia jangan emo emo dah .

* Yeah , sorry maaf ampun aku terlampau banyak benda nak fikir buat masa sekarang . Please jgn emo dgn aku , takpa aku kat sini dah tak lama dah . Hope korang boleh sabar , 3 bulan je pon . After tu aku tak kan pandang dah SSP ni okay ?

No comments:

Post a Comment