Wednesday, June 13, 2012

My Very First Month In CFS IIUM :)

Assalamualaikum 

Okaaay my first impression bila sampai UIA ni like whoaaaa . Tak sabar nak jumpa kawan kawan sebab almost 30 org kot Eld kat sini plus ada Thira Dayang Aifa lagi . Right before the registration , kenalah jenjalan sikit naik bukit pergi AMF . Daftar seorang diri sebab students je yg dibenarkan masuk . Terasa ah sikit mcm berdikari , tanya brothers sisters semua . After that , we * my family and i were headed to the mahallah . Aku dpt Khadijah tingkat 6 . Alhamdulillah lah ada lift but then first day tu aku angkat barang naik tangga je . Just imagine betapa lah penat lelah aku ayah along Faiz angkat barang . Pheeeewww sebab lift penuh . And first first dpt buku Taaruf Week's Programme tu aku belek belek lah mcm uuuuu free nyaaaaaa . Siap boleh fikir nak berjimba jimba bagai . 

Taaruf Week was awesome tak mcm org lain punya orientation cuma satu je aku tak suka , program dia mesti ada yg bercanggah daripada yg stated dlm buku program . Haaa part tu aku memang benci gilaaaa . Ye aku tau orientation memang lah kena rushing rushing bagai but , at least org lain rushing sebab dah tau program . Tp kitorg kat sini mcm taktau apa apa * almaklumlah dlm buku program mcm free gila . Then yg sisters ni mcm tak reti nak announce awal sikit program . Ni tak 30 minutes before program baru nak ckp . Memang tak ah . Nak tunggu info tu tersebar lagi . So aku pun dgn selamba badak sumbunyaaaaa turun ah lambat 15 minutes at least . Lantak ah siapa suruh buat aku rushing haaaa . And yg best nya sisters sini memang bapak lah punya baik , senyum je tak marah pun kitorg yg late comers ni haha .

Then malam penutup tu , kitorg dak dak Eld semua duduk satu kelompok kecuali Sharah Nadia Aifaa Zain Mira dgn siapa entah aku tak ingat . Memang kitorg bising ah apa lagi . Rindu kot semua orang . Then bergambar gambar sikit , pastu balik packing . Almaklum le esoknya kitorg yg Econs ni kena pindah Gombak pula . 














* Sorry post mcm panjang kali ni , japgi i'll post pasal Goms pulak ye

No comments:

Post a Comment