Friday, December 21, 2012

Its Tomorrow ! :D

Assalamualaikum



" Haaai saya nak kawin esok ! xD Tak sabaaaaaar ! "

Okay memang agak agak cari pasal lah cakap nak kawin esok kan ? Tp kalau betul , takpa juga hikhikhikssss okay tak esok sepupu yg kawin :) Aku tolong buat preparation dgn mama .

Time menolong td ada le macam beg tak cukup sikit itu ini haaa pastu aku ckp lah kat along " Weh nanti balik karang kita singgah lah Mydin beli beg ni semua banyak banyak just in case sesiapa kawin dulu adik beradik kita . " Sekali BAM ! Satu rumah riuh gelak then mak ndak cakap " Rumah kau ada loteng kan ? Letak ah susun banyak banyak kat atas . " Mak lang menambah " Beli barang dulu semua dah selesai , baru cari calon . " hahaha faham tak cerita aku ni ? Hoho takpaham sudah :P 

Mama beli baju baru tadi , dia macam ala ala jubah pun ada macam dress pun ya juga . Dia kembang sikit kat bawah cantik gilossss jelous aku nak beli mcm tu juga tp org tu bawak dari Kemboja so terhad :( Hmmm lucky mama is lucky .

No comments:

Post a Comment