Saturday, January 12, 2013

Mission Accomplished

Assalamualaikum

Hai hari tu aku ada jumpa satu gambar menarik , dan sgt simple . Tengok cara buat pun macam senang so apalagi nak try leee . Ni gambar tu ,


Cantik bukan ? Haaa dengan mendadaknya tadi terus cari bahan nak try buat . After dinner , geledah stor punggah loteng selerak sana sini cari just jumpa water colour je . Brush takda . Takpa , dengan semangat yg gigih aku gunakan berus gigi sebagai ganti hoho asalkan ada nama berus tu :P Bekas pun aku pergi dapur minta belas ihsan mama nak guna piring lama bancuh warna .


Bila aku dah start bancuh warna bagai buat batang pokok then try lah buat bentuk bunga mcm kat atas tu pakai bontot botol . Malangnya tidak berjaya . And brilliant Sakinah is brilliant . Corak bunga yg kudut tu aku tacap guna ibu jari . So here , hasilnyaaaaaaa ! Aku tau walaupun tak secantik yg org tu buat tp takpalah . Nak buat acano memang takda seni pun aku ni ~


Thats it . Aku bercadang nak jadikan perhiasan board bila naik sem nanti . Tak sangka pula betul betul aku try buat hihi okbyeeee UIA , jumpa 8 hari lagi :D

Selamat hari jadi Zuhairah xD Marilah kita kekalkan kehenseman kita hohoho

No comments:

Post a Comment