Thursday, May 10, 2012

Hang Out XD

Hello assalamualaikum 

Okay semalam , Rabu aku Thira Laila Syera Wani Najmi Hilmi , lepak DP-MP sama sama :) Aaaa first aku nampak dua makhluk lelaki ni , aku terkejut . 2 reasons , 1st tengok dak Hilmi punya rambut :D 2nd tetiba Najmi muncul sekali . Padahal dah kata taknak join -.- 

Seperti biasa , sampai je mesti nak book ticket dulu . Tengok wayang . Aaaa part ni aku rasa nak back hand Najmi haha . Ada ke sesungguh dia ckp nak tgk cerita Berani Punya Budak . Siap bagi evidence lagi cerita ni best , sekali kitorg tgk . Aaaaa mengantuk :3 I wonder tang mana kawan Wani MJ ckp cerita ni best -.- And lagi satu , ada org jeles takdapat join :p Siap kata nak keluar dari skrin lagi time kitog tgk cerita tu :p Uuuuu you know who you are :D

Okay after that , jalan jalan mcm org takda hala tuju . Then , singgah Pizza Hut , makan :D Derrr aku rasa perut senak gila bukan sebab makan banyak , tp sebab gelak banyak . Dengan Hilmi tak habis habis sesi ngorat Laila tu . Thira lagi angkat pizza mcm nak buat char kuew tiaw . Haaaa Wani heartless :3 

Teruskan , after tu karok . Najmi dgn Hilmi pergi archery jap . Kitorg straight pergi box , karok mcm takda org dengar hehe . Sekali dtg ah dua makhluk ni tetiba masuk box org -.- Tak malu , aku tgh syok kot karok dgn dak Thira . Sekali Hilmi sengal pergi jerit * terima kasih kepada peminat peminat saya di luar sana yg menyokong saya bla bla bla ... Heh rasa nak sepuk pun ada , semua org pandang -.- 

And the last part , after say byeee dekat Najmi Hilmi , kitorg pergi lah dekat padang DP  tu tangkap gambar . Siap baring baring mcm takda org sekeliling yg memandang . Haha Syera ckp * Takpa diorg semua tgh dating so takkan pandang kita :P

Haaa okay , the end . Sekarang aku nak cuak balik interview . Kbyeeee

* Nah sikit gambar






No comments:

Post a Comment