Saturday, April 14, 2012

Abang A ,

Hello assalamualaikum 


Abang A ,

I hv told you before right ? Bila aku share something dgn kau maknanya aku percayakan kau . Ada sekali kawan kau buat hal dgn aku and kawan aku , aku cerita dekat kau . Sorryyy memang emo lah juga aku time tu . Haaa kau dengar je kan . Kau juga dengar masalah aku dengan kawan aku . Kau dengar cerita aku kena apa malam birthday aku . Kau dengar prestasi exam aku yg makin hampeh . Kau 'dengar' stress aku . Semua lah , sebab aku percayakan kau . And kau pernah cakap , jangan percaya sangat kau . Kau pun manusia juga boleh buat silap . Takpa , aku tahu kau baik dan boleh dipercayai :)

Okay sebenarnya kau lah yg teman aku stay up dulu . Maybe kau takperasan , i texted you sebab nak prevent tertidur . Dan aku struggle balik after trial sbp aku yg tahap gaban punya hancur sebab kau pernah cakap ni dekat aku * Kinah , maybe aku ni takpandai macam kawan kau yang lain . Aku takboleh tolong kau dgn cara mengajar kau . Tapi ingat ni , aku doakan kau berjaya . Ye , walaupun tu je aku boleh tolong kau . Aku percaya kau boleh , and Kinah yg aku kenal memang selayaknya cemerlang sebab dari dulu lagi dia dah pandai :) 

Aku taktau kau ingat lagi ke tak semua tu , tp i kept all your words and advice . Maybe takbanyak tp sebab kau lah aku bertahan dan study malam malam . Minta Hanim ajar addmaths , Wani Anis Patty ajar account , Zuhaira Ama ajar ekonomi , Dee ajar sejarah pai dan semua kawan aku yg lain yg banyak ajar aku . Ye , sebab kau aku dapat 9A's ni .

Tp tu dulu , that was so last year . Sekarang aku tak contact kau dah , L A N G S U N G ! Nak buat macam mana , tiba tiba je lost contact :/ Act aku nak share berita gembira aku dapat straight A's tu dekat kau , sebagai org pertama yg tau . That's why lah org text aku call semua aku tak layan . Bila tunggu punya tunggu punya tunggu , still kosong . Kau tak contact aku pun . Hmm then baru lah aku start text Athira , org pertama . Pastu some of my juniors , seniors , Ada Afif . Then i called Farah Amirul Ain Najmi Rafiq semua . End up , tak juga dapat your text or phone call :/ 

So Abang A , i wish you all the best in your future undertaking . Halalkan segala nasihat teguran ilmu yg kau pernah share . Halalkan kredit yg dah byk habis for replying my text , call bagai . Maafkan salah silap aku dulu sampai sekarang . Kalau terserempak ke apa , tegurlah . Take great care :') I miss you so freaking much .

* Ada org tanya pasal kau td , tu yg tiba tiba teringat :/

No comments:

Post a Comment