Saturday, April 7, 2012

Mariama :')

Hello assalamualaikum :D

Jenguk sikit kalendar , hari ni 7th of April . Ya bukan April Fool mcm kau tulis dekat blog kau . Tp hari ni birthday Maria ! And yeah td dekat twitter kitorg * aku dan Hazwan Izzat , nyanyi sama sama untuk Maria . Siapa Maria ni ? Haaaa ni dia , 


Yg belakang tu Maria , bukan rose merah besar tu hihi


She's one of my friends dulu dekat Seri Puteri , 
Dia yang kenal kan aku dekat Lily ,
Selalu menyokong aku hingga kini ,
Mengajar erti berdikari ,
Dan berdiri atas kaki sendiri .
Ye Maria nama diberi ,
Santun dan comel sekali ,
Apabila senyum jarang tunjuk gigi ,
Gigi dia mahal kot that's why simpan tengok sendiri .
Pandai menjaga diri ,
Tidak sombong sama sekali .
Dan aku bersyukur dia dapat menerima diri ini ,
Walaupun saat hujung menanti hari ,
Hari spm yg boleh dibilang dengan jari .
Tuhan KAU berkatilah hidup empunya diri :') 

* Tu tulisan aku and aku tulis dalam diary aku
** Jangaaaaaaaaan berani kutuk hasil nukilan spontan aku pukul 1.38 am ni -.- Hehehe kboi

2 comments:

  1. Kinah thank you. I'm touched :')
    *berapa banyak kali tenkiu tah aku ckp kat kau kan hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe aku baru perasan ada comment :) My pleasure :)

      Delete