Sunday, April 8, 2012

Upin Ipin

Hello assalamualaikum

Erm memandangkan malam ni memang tak tidur langsung * seperti selalu -.- Hehe aku main lah kat youtube tu sekejap selain berjalan jalan dekat blog org lain . Yelah nak kejar TL dekat twitter mcm tak terkejar je semua tweet mcm ayam hihi kay jangan marah warga twitterjaya :D

So dalam byk byk vids yg aku usha salah satu daripadanya ialah cerita Upin Ipin ni . Aaaaaaa pukul berapa pagi ni aku tgk cerita Upin Ipin pun nak feeling hehe . Ah bukan setakat bergenang , tangkap leleh terus :D Vid mana ? Haaaa yg ni , 


Erm jgn ckp aku ni emosi lebih ke apa , sorry aku memang senang leleh lah tgk cerita touching touching ni . 

* While wathching this vids , Abg Tengku Fendy yg aku jumpa dekat Banding dulu time 2010 tetiba chat dgn aku . Terkezuuuuuuut cheq haha tu je nak ckp kbaaaaaaaaai semua sila jelous esp Patty haha 

No comments:

Post a Comment