Wednesday, April 4, 2012

I'm Starving :O


Hello assalamualaikum

Erm duduk lama lama dlm bilik ni buat aku rasa sgt lapar . So after solat Maghrib td aku keluar nk cari food . Pergi dapur amik piring bagai sekali bila aku pusing . Taraaa another delivery . Aku tk perasan pn waktu  buka pintu td . Lama lah juga aku tatap je food ni . Apa lagi , lapar punya hal makan jelah .

Sekali bila dah masuk mulut tu pergghh pedas tak hengat dunia . Memang aku sakit perut seminggu boleh kurus kalau amal selalu . Yelah aku kn mcm jarang keluar makan so perut pn agak agak dah masuk angin . Cari pasal betul aku ni .

And bila perut dah sebu aku fikir juga dua tiga empat kali , nak buat apa dgn food ni . Kalau letak luar balik siapa je nak makan ? Kalau buang tak baik membazir nanti jd sepupu sepapat syaitan nirrajim . Tkda pilihan , aku terpaksa makan sampai habis -.-

Kay semua doakan kesejahteraan dan kesihatan aku . Kbye ah nak Isyak

* Kuih udang , ya kuih udang nama food ni . After ni aku nak saman makcik yg jual food ni ataupun anak tiri lelaki dia yg buat kuah tempah maut ni -.-

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment