Tuesday, April 10, 2012

Bosan Tak Boleh Tidur Jalan Jalan Dekat Blog Orang

Hello assalamualaikum

Hrrrmmm pukul 5.15 and aku still hadap laptop . Itu perkara biasa . Kalau dulu ada org pesan * Lambatnya tidur . Tidurlah awal sikit , nanti dah kawin macam mana nak jaga suami ? Aaaaa tu dulu sekarang takda dah . And yeah , useless pun aku rasa kalau tidur sekarang . Yelah nanti terlepas pula Subuh kan ? 

Tengok lah bila takda kerja confirm lah aku berjalan jalan dekat blog orang lain . Ada lah dalam 15 orang aku usha -.- Haaa ada yg menarik , ada yg kurang , ada yg lebih kepada meluahkan perasaan mcm aku ni . Tapi aku tak kisah , bosan punya pasal semua aku redah . Dan satu blog paling last aku usha , blog Qiila . Aaaaa tolong jgn perasan aku cakap ni . Before tu adalah blog kawan aku ni , touching mouching aku baca every post dia :') * Setiap kejadian pasti ada hikmah . Aku sentap baca kisah kesabaran dia dalam mencari erti cinta , persahabatn , pengorbanan . Nak mention pun takpalah nanti ye bila aku dah ckp sendiri dekat empunya diri .

Kesimpulannya , akhir akhir ni aku rasa takda life . Yelah apa je aku buat kan ? Hadap laptop , usha social network , log out tidur , bangun esok , ulang balik rutin harian -.- Eh solat aku tak tinggal tau cuma tu common thing so takpayah listkan dalam ayat di atas . 

* Habis merepek dah entry ni -.- I got no idea
** Kawan , kalau nak appear offline pun jgn make it obvious yg sebenarnya kau tgh online 
*** Anyone yg rasa dah berkurun tak pegang fone tu , sila lah check missed call ke inbox ke
**** Najmi tanya kabar tadi tapi bukannya common ayat " Hai apa kabar ? " Dia ckp pasal scholars further course apa bagai . Somehow aku rasa , naaaaah dah besar rupanya semua org skrg bertegur sapa ckp pasal further study .

No comments:

Post a Comment