Sunday, April 29, 2012

Rest In Peace :')

Hello assalamuaalaikum


Yg pakai baju kuning hensem tu arwah Pakndak aku , sebelah dia tu my cousie Irfan , 14 and baby tu Dian , adik dia . Okay aku dulu tak berapa rapat degan arwah tp aku tau arwah seorg yg baik , peramah dan penyayang . Waktu dia meninggal dulu , I was very shocked sebab after a week baru aku tau . Time tu aku dekat SSP , jarang call rumah so aku lambat tau . And i was liked , Ya Allah raya hari tu baru arwah gurau dgn aku pasal lontong goreng . Ye aku tak lupa tu sebab that was the very last moment aku jumpa arwah . Kenapa tetiba aku cerita pasal ni after nak dekat 5 years ? Sebab aku ternampak status Irfan dekat fb . Dia rinduuuuuuuu arwah . Ye aku sebak time tu , sungguh . Sampai bergenang lah juga air mata . Hmmm , perit tu dia je rasa sebab aku still ada ayah . Dan aku janji selagi ayah masih hidup , aku akan jadi anak yg baik for him .

* Tolong sedekahkan Al-Fatihah for arwah and ada sorang senior kawan aku yg baru meninggal petang semalam . Semoga mereka ditempatkan dalam kalangan org yg soleh .
** Be tough Irfan , please do . Jaga Mandak and Dian , they need you :)
*** Ayah , i love you :')

No comments:

Post a Comment