Thursday, March 22, 2012

Alhamdulillah :')

Hello assalamualaikum :D

Okay semalam kan 21st kan ? Hee alhamdulillah syukur aku dapat straight A's :') Walaupun A+ tak byk mcm org lain plus ada A- but heyy aku tau i had tried my very best time spm dulu . Yelah before ni kan aku dah kata , result exam aku kat ssp tu ampun ah aku taknak cerita kat org sebab memang horror gilak ah . Kay naaaah my result :D


Ah pepandai le cari subject apa aku amik ke apa ke eh ? Ni betul slip aku , tu ada angka giliran tak caya pergi check haha . Tapi aku nak cakap satu je ah , Amin Cip Ariff (SSAS) Miti Azimi Lim Mahnoj (RMC) thanks ze million doe sejarah A+ hehe kbye XD 

My beloved Eldaterra , hoyeaaah we did it (Y) Tak sia sia stay up ramai ramai kan :') Alhamdulillah SSP 3rd SBP gpk 0.98 :) 111 straigth A , 11 straight A+ :) 




And congrats TKC and STF . Cool ah semua girls' school hehe :) Congrats juga dekat kawan yg dapat straight A+ tu , me so proud lah XD Tumpang bangga bawak nama SSP :) And the rest of Eldaterrian yg lain , no worries we still love you all :')

Tasha Tick Stone Farah Syahirah Rafiq Amir Norman Naji Chua dan yang lain lain , sokay ni bukan penghujung kehidupan kita :) Kita ada lagi banyak masa untuk perbaiki diri sendiri :')

Ze cousins , Abidah Zubair Faizal Qaiyum Mamat Afiqah . Congrats juga :) Walaupun korang takdapat straight tp insyaAllah Tuhan lagi tau apa yg terbaik untuk diri masing masing . Yang sipi sipi nak straight tu , pergi recheck and i surely will pray for you guys . Stay awesome kalian :D

Rakan rakan sekolah rendah , Sofiah pergh kau gempak habis ah straight A+ . Wuuuu Vijee pun congrats straight A's . Dan yg lain lain yg setakat ni aku dah tau result korang , Athira Najmi Syimir Laila Afif Azri Shyahira (dan lain lain yg taktersebut) congrats juga . Usaha dan rezeki masing masing . Maybe Tuhan simpan kejayaan tu for your future :) Smileeeee :') 

And big thanks for our teachers :') Thank you , tanpa cikgu semua siapa lah kami . And sorry maaf ampun on behalf of Eldaterra sebab banyak buat salah . And thanks again jaga kami sepanjang 5 tahun dgn baik :') Always miss you teachers , now and then :) These following pictures bukti yg sebenarnya cikgu marah tanda sayang :')











The conclusion is , aku happy sebab dapat straight A's Tuhan je tau mcm mana rasa dia :')

No comments:

Post a Comment