Tuesday, March 13, 2012

Taktau Nak Buat Entry Apa --'

Hello assalamualaikum ,

Okay sambil aku bosan godek godek Mark's twitter blog tumblr bagai aku duduk depan kipas buka speed paling laju konon nak hilangkan panas . Sekali Ada lalu and teka sikit apa dia cakap ? * Kinah kau nak buat mv ke ? 

Haila aku pon gelak ah guling guling . Mana tak nya , sejak mandi pantai weekend yg lalu * aceehhh ayat aku --' Habis tau rambut rasa mcm err tolong lah paham mcm kejung je -.- Jadi aku selalu lah juga ni buat sesi duduk depan kipas , bajet bajet mv haha . Kay lepas guna Sunsilk Pink tu barulah aku rasa sedap sikit tangan nak sikat rambut sendiri haha

Erm sebenarnya ayah dah ada satu semacam hobi baru iaitu berkerang . Mana tak nya td time tgh dinner tiba tiba dia cakap * Sabtu ni jom pergi pantai lagi nak , berkerang . Hamboi ayah , memang burn muka org amik result nanti time 21st -.- Tp takpalah , seronok kot :)

No comments:

Post a Comment