Saturday, March 17, 2012

Lamanya Tak Contact :')

Hello assalamualaikum

Hello hello awaaaaaak :) Rasa macam dah lama kan tak text call bagai . Aaaaaaaahhh rindunyaaa kau hihi :') Okay nanti time result tu aku call kau make sure angkat . Takpayah ngada ngada nak sorok result ke apa okay ? Ah sebenarnya aku yg segan nak bgtau result aku kat kau nanti . Allah cuaknya bila cakap pasal result ni :O Errggh belum Ahad lagi so taknak cuak lagi pasal result ni .

Sambung cerita tadi , sumpah doe rindu gila nak dengar suara kau lawak bodoh kau gelak kau :') Aku taktau aku yg busy atau kau yg busy sampai kita dah tak contact langsung for almost a month *rasanya . Kay miss you like a bunch hehe kbye ^^v

Rasa mcm org bercinta ? Haha
Tolong lah paham ni bestfriend aku lah hihi
Korang kenal siapa jangan risau :')

No comments:

Post a Comment