Sunday, March 11, 2012

Jangan Ingat Saya Gatal :D

Hello assalamualaikum :D

Hehe senyum pun lebau semacam tu , agak agak pahal ? Hihi kay sebenarnya nak share benda ni . Walaupun tgk byk kali , still rasa sweetnya hamba Allah sorang ni . Boleh tak nak mcm ni juga nanti ? Can ah , can please hehe :D Tp kalau someone yg buat mcm ni tu my crush or apa ke , waaaaah mesti lg sweet . Kay tu aku main main je tp kalau jd betul betul aku pengsan mati kejung kot :D 

Haha takpa buat masa skrg , i'm happy being single , so very much . Tp kalau dah tersurat jodoh kitew awal , kitew accept dgn hati yg terbukew hewhew :3 Hihi no worries , aku dah ada pakwe -> Sallehin bin Khamis <3 Siapa rasa nak rampas aku dari dia , silalah datang rumah minta cara baik eh ? Hehe kbye

Word for today ,
kejung --' 

No comments:

Post a Comment