Thursday, March 8, 2012

Capital A :)

Hello assalamualaikum

Firstly yg taktau siapa A takpayah nak teka teka ke apa eh . Insan yg terpilih je tau hihi

Okay act A ni someone yg berjaya duduk paling lama dalam hati aku :) Tipu lah kalau cakap dia taktau kan . Sorry aku bab bab nak luah perasaan face to face ni memang fail weh . Dapat gred G terus . Nampak je kan taiko mcm hapa , dalam hati ada taman beb . Biasa lah perempuan kasar keras ke apa , hati tetap lembut . Punya perasaan ingin dibelai dan dimanja * pergh ayat aku ni semua kerja novel ah -.-

Straight to the point , sebenarnya after dia adalah aku buka hati untuk beberapa org yg lain . Seperti tuutt tuuuttt dan tuuutt . 3 orang je tak ramai . Tipu lah taksayang ke apa yg tuttt tuut sekalian di atas . Tp sesungguhnya Tuhan Maha Mengetahui . Aku sayang A . Walaupun sebenarnya kalau dekat ssp tu dok heboh aku crush tuuttt tp Tuhan je tau aku main main je masa tu . Tp after tu adalah sikit ter-suka . Ye ah siapa suruh cari pasal buat buat crush kan ? Haha nasib badan .

Sorry aku taknak org cakap aku habis madu sepah dibuang . Aku ni memang susaaaaah nau nak suka someone tp bila dah suka . Ya Allah , lg susaaaaaaah nak lupakan . Apa tu kalau aku text org lain maybe paling sangap pun senyum sorang sorang jelah . Tp bila A , kadang kadang sampai terlepas phone maybe excited nau or entah lah aku pun tak tau .

So dear A , aku dah ckp kan ? Jangan caring sgt , nanti aku susaaaah . Aku tktau kau memang takfaham or buat buat takfaham . Bila aku ckp aku rindu nak dgr suara kau , kau ckp * rindu suara je ke ? Bila aku ckp rindu kau . Entah lah aku takfaham . Ego kot kau , biasalah lelaki kan ? Kay tak semua lelaki mcm tu . Ramai je yg cool . Or maybe kau taknak bg harapan , yeah tu yg aku mampu fikir sekarang .

Kau cakap td dalam text , kau tak suka ada makwe . Kalau ada org serious dgn kau , kau kata kawin terus je senang . Ah lelaki , pleaaaaaase fikir apa yg kau nk ckp dgn perempuan . Maybe kau tau ni , or kau taktau tp percayalah . Aku stick dgn kau walaupun kau pilih siapa pun , kita still kawan kan ? As long as kau still sayang aku sebagai kawan , then i'll do the same . Aku pun sayang kau as kawan , tak lebih dari tu .

Kan aku dah cakap , ramai ckp aku ni complicated . Orang terpilih je boleh faham aku . So selagi kau try nak faham aku , aku akan buatkan kau jd salah seorang daripada insan yg terpilih tu . The conclusion is , sorry mana tau aku hidup tak lama . Aku doakan kebahagiaan kau dari jauh tau . I love you my friend :') Assalamualaikum 

Sorry ah emosi pepagi ni hihi :D Peaaaaace (Y)

No comments:

Post a Comment