Thursday, March 15, 2012

Malam Jumaat

Hello assalamualaikum ,

Entry mcm nak cerita hantu seram ke apa kan haha tp taklah aku nak cakap pasal malam ni bagus baca Yaasiin . Last Friday night before result spm keluar next wek *gulp* Lagi sekali RESULT SPM KELUAR NEXT WEEK *gulp gulp*

Maaaaaaa cuaknya Tuhan je tau . Astaghfirullah astaghfirullah astaghfirullah astaghfirullah astaghfirullah astaghfirullah astaghfirullah :O Okay Amira cakap kalau nak hilangkan cuak istighfar banyak banyak . Kay i'm trying to be cool jap . Pheeeeeew kay baru ingat Ahad ni baru nak start cuak tp bila td Pak Li Mak Lah Alia dtg bagai cakap pasal result , duuuuhhhhh spoil -.-

Dan malam Jumaat ni , Faiz pergi lah Masjid macam biasa join bacaan Yaasiin kat sana . Kay seriously aku nak join tp paham paham lah perempuan ni Tuhan bagi cuti sebulan sekali so aku takdapat join :/ Puasa pun almost 2 weeks dah takboleh buat :/ Argghhh tension nya :/ * Afif cakap org cuak amik result , tp aku pelik sebab tension -.- Haduuuuh bila cuak sgt aku jd tension tau ?

Okay bila Faiz nak pergi masjid tu , dia salam aku . Aku pun sempat pesan dua benda dekat my youngest brother ni ; 
1. Doakan spm aku dapat 9A+
2. Sampaikan salam dekat Syimir dengan Najmi kalau jumpa terserempak etc

Almaklumlah bukannya apa , nama je satu taman tp batang hidung masing masing takpernah nampak hahaha Faiz pun buat muka *yelah insyaAllah* Bila dia pusing nak keluar dari bilik aku sekali dia jerit *MA KINAH SURUH ORG KIRIM SALAM DEKAT NAJMI!* Haila mamat sorang ni , aku cepuk tau lah karang -.- Yg pesan first tu taknak pula dia jerit bgtau mama -.- 

Walau apapun , he's my one and only brother . Nak taknak aku senyum je lah kalau aku cepuk betul betul kesian lah pula tak jadi nak pergi masjid haha kbye

No comments:

Post a Comment