Saturday, March 10, 2012

Pantaaaaaaaaaaaai :)

Hello assalamualaikum :)

Ngehngeh :D Tadi mandi pantai satu family :) Seronooook , excited , mcm taknak balik , semua ada hihi Walaupun aku B**** , sikit pun takhalang keseronokan aku mandi pantai :D 

Ahhh kay burn memang lah burn . Hitam tak kot , tp putih kemerah-merahan . Ala ala manja gitu hahaha * nak pelempang tak Sakinah? Hihi kay taktipu , pedih gilaa tgn dgn muka sebab burn . Rileks awak , sy tipu je kata takburn tu hehe Aaah tak luak mana pun cantik kita hewhew :3 Okay jom semua lempang aku hahaha

Okay sebenarnya berapa peratus je dari 100% aku mandi tu . Yg lain berbagai bagai aktiviti aku buat such as berkerang , gali timun laut , sakat dak Faiz yg mula mulanya pengecut nak masuk dalam air dan kena tanam hidup hidup dengan along . I repeat , KENA TANAM HIDUP HIDUP DENGAN ALONG (Y)

Lagi satu , part berkerang tu aku power kot :D Hehe jgn taktau aku baca Detective Conan cara nak berkerang haha Nak baca juga ? Meh dtg rumah minta kat angah . Dia punya komik tu aku curi baca je :D Haha best gila berkerang ni taktipu . Siapa nak suruh aku ajar pung boleh :)

Kay aku rasa banyak merepek je ni haha jap ah upload sikit gambar :)





Aku rasa ni gambar dak Faiz je haha kay promise nanti aku upload lg yg lain , kat facebook ke twitter ke eh ? :D Ah ni byk byk remis ke lala ke apa nama dia . Tp selamat dah kena masak dan masuk perut kitorg satu family . Pedaaaaas mak ai , mcm nak bengkak bibir aku makan .




Yang bawah tu mama susun after dia makan . Cantik kan warna dia ? Kuning putih oren merah hijau biru purple semua ada :D 

Act gambar sikit sebab along hangen ,
nak minta karang takut aku hangen sama kbye

No comments:

Post a Comment