Wednesday, February 22, 2012

Fatin Aqiila ,

Hello assalamualaikum :)

Eh hai Qiila :) Sebenarnya aku nak bg tau something dekat kau ni . Soooo sorry , jangan marah tau , tau ? 

Dulu , kalau kau perasanlah . Aku kalau nak ckp dgn kau , aku buat muka menyampah . Sorry tp time tu aku tksuka kau . Maybe aku ingat kau bajet kot . And aku rasa time tu nak tenyeh je muka kau dgn buku Jepun * since kita jumpa pun time masa Jepun je :p

Pernah juga , ada aku gaduh dgn someone * not to mention here , kat DM eh ? Hihi . Kau tiba tiba masuk campur sekali . Padahal , dia yg cerita kat kau . See , sekali lagi aku salah faham kat kau .

Tapi sumpah tu dulu , time zaman tak matured . Bila dah hujung hujung f5 tu , tiba tiba aku boleh kawtim pula dgn kau . Sampai sekarang pun , kita rapat * dalam alam maya lah tapi :p Hehe tp aku tak kisah . Sebenarnya aku suka share cerita dgn kau . Kau good listener :)

Lastly , i'm so very sorry for the bad thought of you :/ Thanks a bunch , banyak dah kita share jokes cerita cintan cintun . Okay , aku nak kawan dgn kau lama lagi boleh ? Hihi , love you Qiilo Miilo . Nanti dah kawin dgn Botak , jgn lupa aku dgn Amir :'D Kbye

No comments:

Post a Comment