Monday, February 13, 2012

Jodoh :')

Assalamualaikum :)

Hari ni aku belajar something dari someone . Lebih kurang pasal jodoh lah . 

"Firman Allah dlm surah An-Nur ayat 26, "Wanita-wanita yg keji adalah untuk lelaki-lelaki yg keji, dan lelaki-lelaki yang keji adalah buat wanita-wanita yang keji (pula), dan wanita-wanita yg baik adalah untuk lelaki-lelaki yg baik, dan lelaki-lelaki yang baik adalah untuk wanita-wanita yang baik (pula) ....."

You know who you are , takpayah mention lah . Tapi thanks ze million sebab tolong kawan aku * termasuk lah aku sekali , boleh tambah ilmu :) 

And hooyeah , i read this from my friend's blog . Jap , naah link :) A Message To My Man . Tiba tiba td Syakira tweet ni pula , Dear My Future Wife(s) -.- Okay , yang laki tu post kelakar , tp still sweet dan boleh pakai lah :) Tak amik masa lama pun , just drag your cursor then click those link :)

' Waiting for someone you love is never easy . 
Especially when they don't know you're waiting '

So Dear My Future Husband , carilah saya . I'm waiting for you , even i've to wait for the rest of my life :) Saya tak kisah susah ke senang , saya tetap tunggu :')

No comments:

Post a Comment