Monday, February 20, 2012

Sakit Gigi :/

Hello assalamualaikum ,

Okay , ni aku nak cerita pula . Bila lah aku nak pergi jumpa doktor gigi ni . Kalau aku tunjuk gigi aku paling hujung tu * geraham . Naik seriyau weh . Aku tgk pun seram . Ayah ckp , kena operate buang sikit gusi . Maaak ai , bukan nya taktau . Aku ni pengecut bab bab operate ke jarum ke . Fuuhhh , nasib lah .

Mula mula aku musykil lah tau , awatnya gigi kiri ni dari f3 tumbuh tak habis habis . Rupa rupanya , tumbuh dalam gusi . Bila kiri dah tak sakit , kanan pula berdenyut denyut . Haaa , aku ingat time f4 Hanim tertampar muka aku . Memang sedap lebam seminggu . Yelah , gigi tgh sakit . Apa org panggil tu ? Gigi bongsu , ha tu lah nama dia .

So , disebabkan tu lah juga aku dah puasa straight sebulan * ceh tak sebenarnya , tolak weekend hihi . Tapi Sabtu hari tu aku tiba tiba rajin puasa . Ni esok , aku pun tak sure nak puasa tak . Dulu mama pernah cakap , sakit gigi makan aiskrim . Haaa , tu memang nak bg aku tk puasa lettew . Haha :p

Tak lah , jgn harap aku bg can taknak puasa . Yelah kerja tak apa pun tak , puasa ni selain bg perut rehat boleh lah juga kurangkan berat ni -.- Hihi kbye :D

No comments:

Post a Comment