Monday, February 20, 2012

Ghost Rider

Hello assalamualaikum :)

Weh Zul , thank you tadi :'D Aku memang tak layan lah cerita Ghost Rider and yg seangkatan dgn nya ni -.- Tapi takpa , enjoy kan ? Alaaaah , kau pakcik yg duduk sebelah aku . Takpayah le nak emo emo nau aku main phone . Kan dah ckp , aku tak layan punya cerita ni :p 

Sumpaaaaah rindu doe korang semua . Ni rasa mcm nak jumpa lepak lama lama . Sekali tgk jam , maaaak ai dekat pukul 12 dah . So my handsome driver * Farah :p kena lah drift hantar balik takut aku kena tibai balik lambat . Alalala , how sweet of you honey ? :') So , next time . Aku le yg belanja pulok . Deal ? 

Okay , ckp pasal ni . Teringat pula tu kawan sekolah rendah . Tak buat buat juga reunion -,- Lama dah tak jumpa , confirm muka semua dah lain . Bukannya tak tgk kat Mark's , tengok je . Tapi nak tgk for real . Mesti tinggi dah , muka matured :D

And my beloved Eldaterra , tak sabar juga nak jumpa korang . Make sure ramai ramai datang time amik result (Y) Rinduuuuuu , rasa nak peluk peluk je semua orang hihi :') Kbye :)

No comments:

Post a Comment