Sunday, February 19, 2012

I'm Tired ,

Hello assalamualaikum :)

Weh , i'm so very sorry . Semalam aku marathon berapa movies entah . Ada minta belikan cd baru , then aku dgn k long lah yg kena tgk dulu . Okay ke tak cerita tu , ada apa apa yg memudaratkan tak untuk adik aku as student . And phone pula , bukannya cakap aku dh campak mana mana . Ada je sebelah aku , tp aku malas nak check ada phone call ke missed call ke message ke . Sekali check td , maaaaak ai banyak nau msg and missed call . Yg peliknya byk pula unknown number -.-

Haaa , yg call aku semalam and hari ni . Sorry , bila aku check balik phone td . Naaaah , aku silent rupanya . Padan le tak dgr satu bunyi hapak pun . Yelah , malam malam aku tidur silent phone sebab aku ni kan senang terjaga dgn bunyi bunyi ni . Bila bangun , lupa pula nak tukar setting hihi . Sorry eh ? Next time , aku call balik , janji no worries :) 

Okay tutup cerita pasal phone , haaa sebenarnya tulah juga sebab nya aku tak online satu hari . Boleh catat record ni duduk rumah langsung tak online hihi :'D Almaklumlah , selagi tak subuh selagi tu aku tak off . 

And sooooo sorry . Aku tau kau tunggu aku online semalam . Nak buat mcm mana , rasa mcm enjoy pula tgk movies tu dgn k long pasang speaker tutup lampu . Memang dahsyat lah bila aku kena marathon three horror movies (Y)

So , sekarang ni pun aku penat lagi . Bukan apa , baru balik td pukul 11.30 malam . Penaaaaaaaaat -.- Esok kena bangun awal sebab Faiz nak outing pukul 10 . Kbye , betul betul ngantuk ni . Gdnight peeps <3

No comments:

Post a Comment