Friday, February 10, 2012

Sorry Ze Million :/

Hello assalamualaikum :/

Weh lantak le kau nak ckp aku psiko ke apa , tp aku rindu gila nak mati kat kau :/ Maybe kau kata * kenapa nak sorry ? Aku tak kesah pun . Ye , kau tak kisah , tp aku perempuan weh . Sangat kisah . Aku penat nak sorok yg aku memang suka kau dari dulu . Maybe kau dah tau , sebab aku yg tak reti nak pandai cover . Jangan cakap aku despo . Aku buat dkt kau sorang je , orang lain tk pernah . 

Kau pernah cakap * alah kau kan ada ramai . Mana ada weh , tak kan kau tak faham faham lg bila aku selalu text kau tu . Aku memang takda apa apa dgn kau . Tak rapat sgt pun dgn kau , tp aku still seorang perempuan yg sarat dgn perasaan . Tulah , salah kau lah . Lain kali aku missed call kau , takpayah layan . Ni kau call balik , lama pula tu . Kau tau tak aku lah org paling happy waktu tu ? Aku jeles dia tu , maybe betul korg takda apa apa . Tapi sumpah aku terasa sentap semacam . Aku benci rasa ni , God do help me :/

Kenapa aku berani cerita dekat sini ? Sebab aku berani jamin kau tak kan usha pun blog aku , yelah siapalah aku ni dekat kau :/ Aku betul betul rindu nak borak dgn kau , baca text kau . Sorry kalau kau tak suka cara aku gurau dgn kau , mengada over , tiba tiba merajuk , kacau kau malam malam , habiskan kredit kau . Hmm , aku cuma tak nak jauh dari kau tu . Tu je . Aku tak harap kau suka aku , just gimme back the old you . Yg banyak cakap and suka membebel dan bagi nasihat panjang lebar dkt aku :/ Takpalah , aku sabar jelah . Sorry kalau semalam tu jd last time aku tegur kau . For now , aku just NAK KAWAN mcm dulu je .

Jika kau dapat memahami hati seorang perindu
Baru kau tahu derita hatiku
Jika suatu hari nanti giliran kau merindu
Baru kau ingat derita diriku
Segala yang berlaku bukan kemahuanku
Apa gunanya bahgia
Jikalau bahagia bersamamu hanyalah untuk sementara waktu
Aku pilih derita merinduimu :/

2 maksud lagu 
1. Aku memang sangat derita rindu kau :/
2. Caller ringtone my friend * aku rasa kuat sikit bila cerita masalah dkt dia walaupun kau langsung tak kenal dia .

No comments:

Post a Comment