Sunday, February 26, 2012

Hujan :')

Hello assalamualaikum :)

Erm tadi emo emo kapak dgn Afeq time nak check Transnasional punya web . Errghh mcm that website so damn slow -.- Nasib baik aku tanya kawan aku pasal that Transnasional service . Siap kot buka peta * dekat google jelah . And sorry , imma so lame about public transport especially bus ni -.- Kan dah ckp , seumur hidup ni nak pergi mana mana pun my hensem-chubby-gentleman driver yg drive kan :D Hihi sebab tu mcm sampai sekarang tak pergi daftar kelas memandu tu :p Takda nya nak naik flight ni .

Okay panjang nau kau punya mukadimmah Kinah :p Sebenarnya di sebalik kelembapan internet tu adalah kerana HUJAN LEBAT dekat luar . Okay aku buat teori sendiri -.- Hihi yelah aku mana ni nak perasaan apa jd dekat luar sebab duduk terperuk je dlm bilik emo sorang sorang . Sekali buka pintu , maaaak aai kemain lebat hujan . Takpa , hujan rahmat Allah :')

Hurm actually aku nak ckp benda ni sebenarnya :( Kalau dulu dekat sekolah , time hujan je mesti aku rasa semacam homesick . Taktau kenapa tapi tulah yang aku rasa . So , bila rasa homesick sedih touching bagai aku pun angkat loker amik phone korek korek tabung amik sim terus text orang lain * sorry aku bawa phone dulu :p Err siapa yg aku text tu , maknanya aku nak suruh teman aku lettew :3 

Ada one night ni , memang dahsyat punya hujan . Sekali lagi , aku pun capai phone bagai . And yeah misscall adalah org tu . Sorry nak text takda kredit , misscall jelah dapat . Dia pun dgn baik hati call aku balik . Tau ah bila aku dah start ckp tu memang tahun depan baru boleh stop . Haha dia pun malam tu rajin nau layan aku . Dia call lama gila sampai bila aku dah agak agak mengantuk gaban tu , aku bagi Tasha ckp dgn dia . Aku tidur jap hihi . Bila aku bangun ingatkan dah letak ke apa , sekali Tasha bagi balik phone kata dia nak cakap dgn aku . Lahai , byk mulut pula dia ni hari ni -.-

Then ckp lah for almost three hours then tiba tiba tuuuttt mati mcm tu je . Ingatkan side effect of heavy rain , rupa rupanya dia bg text * Sorry kredit habis takperasaan . Lahai , kesian dia sampai habis kredit call aku . Entah berapa puluh ringgit pun aku taktau . Sekali lagi , im so very sorry . Sincerely - Skeen hihi :D

Ah tp tu semua dulu , sekarang ni tgh hujan lebat . Takkan lah tiba tiba aku nak call or text kau kan ? Seganlah kiteeewww cenggini :p Tak ah , takberani je nak text or call . Next time maybe , when i have the courage to do so eh ? Harap sabar menunggu * kalau lah .

Erm i 'm just missing you Harry ,
so very much :/

No comments:

Post a Comment