Saturday, February 4, 2012

Zamarul Hisham :)

Assalamualaikum :)

Siapa tak kenal Zamarul Hisham ? Sorry le tp aku memang minaaaaaaat dekat dia sejak azali lagi hihi :) Bagi aku dia handsome gila sebabnya dia selalu berlakon baik and ada lah ciri ciri lelaki yg aku suka . Tadi tgk drama yg dia lakonkan * sumpah cair perempuan tgk hehe :D Ada je orang yg tak sokong pendapat aku , tp MOSTLY ORG YG AKU TANYA SEMUA SETUJU (Y) 

Ada sekali ni dia berlakon jd askar :) Alaaaah lantak le orang nak cakap dia dah tua ke apa , tp bg aku dia still hot . Aku suka lelaki yg banyak muscle . So kalau muscle tak banyak , takpayah nak berangan eh ? Haha kidding . Jodoh di tangan Tuhan :)

So sebenarnya , kalau aku cakap org muka macam Zamarul Hisham tu maknanya dia baik , boleh lah jd imam untuk isteri dia nanti . Tak semestinya aku minat dia macam aku minat Zamarul Hisham ni :) Walaupun aku taktau sebenarnya Zamarul Hisham ni mcm mana , tp cukup lah lakonan dia membuat kan aku minat dia and boleh buat pengajaran orang . I love you my Zamarul Hisham :')

Bukanlah menuju kepada siapa siapa buat masa ni , cukuplah sekadar cakap dekat bakal suami aku yang aku pun taktau lg siapa orangnya :')

No comments:

Post a Comment