Monday, February 6, 2012

Sakinah Cantik :')

Hello assalamualaikum :)

Baca tak post before ni ? Yang tu time aku malas nak type tadi . Ni aku nak sambung . Time tengah kait buah rambutan tadi , adalah pak cik ni pun tengah kait juga . Baju lebih kurang ayah je , kemeja kotak kotak . Ayah cakap , panggil dia Pak Cik Yasin :)

Okay , aku bukanlah nak bercerita pasal kemeja Pak Cik Yasin atau buah rambutan yg banyak walhal bukan juga nak cerita pasal aku kait rambutan pakai baju kurung . Sebenarnya , sedang aku mengait buah ni mama panggil suruh salam isteri Pak Cik Yasin . Almaklumlah dia duduk sebelah dgn rumah atuk dulu :) Bila aku salam dia , sekali dia cakap * Cantiknya , muka macam Pait ( Mak Ndak aku yg duduk Singapore ) . Putih , tinggi , dia ni banyak dpt kat sini . Maksudnya , aku banyak ikut belah ayah . Putih , cantik . Hehe :') 

Aku bersyukur , dalam banyak banyak orang dalam dunia ni ada lagi orang nak cakap aku cantik :) Eh , yg nak cakap aku perasaan ke apa , lantak le . Mak cik tu takkan menipu aku , haha :p Kbye

No comments:

Post a Comment